Dobrý den, autoblok byl vypnut v roce 1990 při aktivaci odbočky Plynárna, kdy bylo mezi stanicemi Praha Vršovice - Praha Krč / ONJ zavedeno telefonické dorozumívání. Šlo o provizorní řešení, kdy byla ...

Tomáš Kaňka

 

Tak už je zbouraná - a místo ní je novotou zářící betonový přístřešek...

Radim

 

Dobrý den, rád bych doplnil, že na jednokolejné trati Vršovice Krč byl realizován čtyřznaký autoblok, který byl před několika lety snesen. Důvod pro zrušení čtyřznakého autobloku mi není znám. Přínos ...

Jaroslav Novák

 

V plánu je bohužel zbouraní vodárny.

Honza P.

 

Můj Achiv Posázaví-jan má více jak 50.000 ks ikonografie , nechcete nějaké dobové fotky ? Můj favorit =fotograf Posázavské železnice Josef Bartl *1855 + 1929 je již 70 let po smrti -takže Autorské pr ...

Mgr.Jan Heřman

 

Na konci 70. let 20. století měly některé soupravy vedené v pátek a neděli v létě více než deset vozů (pokud mně paměť neklame nejvíc jsem napočítal dvanáct). Nejraději jsem jezdil v posledním, protož ...

Jiří Urban

 

Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka
Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Trať 210 / Praha – Vrané – Čerčany (Dobříš)

Některé zastávky a stanice naleznete sloučené pod jedním odkazem.

Nádraží z Prahy do Skochovic

Nádraží ze Skochovic do Čerčan

Nádraží ze Skochovice do Dobříše

Charakteristika tratě

Provoz na trati

 

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM