Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Hvězdonice
Výstavba dráhyKoncem 19. století bylo rozhodnuto vybudovat novou železniční trať z Kolína do Čerčan s odbočkou z Ratají do Kácova. Trať měla v Čerčanech navázat na hlavní trať z Vídeň – Praha a též na dolní posázavskou trať směrem na Týnec nad Sázavou. V Kolíně pak dráha navazovala na několik hlavních tratí, a to na směrem na Prahu, Českou Třebovou, Nymburk a Havlíčkův Brod (tehdejší Německý Brod). Nová trať tak měla zajistit připojení relativně odlehlého Posázaví na ostatní železniční síť. Po dokončení projektu se začalo s budováním tratě, které bylo zahájeno v srpnu 1899. Jelikož stavba probíhala poměrně dobře, mohl být ... odkaz na celý text. Nádražní budovyVýpravní budova a malé skladiště Květen 03 | Daniel Buchtela Výpravní budova ze západní strany Květen 03 | Daniel Buchtela Výpravní budova focená z kolejiště Květen 03 | Daniel Buchtela Detail výpravní budovy Květen 03 | Daniel Buchtela Zastřešení na výpravní budově Květen 03 | Daniel Buchtela Zastřešení na výpravní budově Květen 03 | Daniel Buchtela Vstup do dopravní kanceláře Květen 03 | Daniel Buchtela Jízdní řády a vstup do čekárny Květen 03 | Daniel Buchtela Okno do čekárny na nádraží Květen 03 | Daniel Buchtela Vstup do dopravní kanceláře Květen 03 | Daniel Buchtela Nádraží od samechovského zhlaví Květen 03 | Daniel Buchtela Nádraží od samechovského zhlaví Květen 03 | Daniel Buchtela Nádražní budova focená od silnice Květen 03 | Daniel Buchtela Samechovská strana nádražní budovy 5. 8. 07 | Jakub Džurný Výpravní budova focená od silnice 7. 6. 08 | Jakub Džurný Samechovská strana nádražní budovy 7. 6. 08 | Jakub Džurný Výpravní budova ze západní strany 2. 4. 11 | Jakub Džurný Západní křídlo výpravní budovy 2. 4. 11 | Jakub Džurný Východní křídlo výpravní budovy 2. 4. 11 | Jakub Džurný Západní křídlo výpravní budovy 2. 4. 11 | Jakub Džurný Dřevěná kůlna na nádraží Květen 03 | Daniel Buchtela Dřevěná kůlna na nádraží Květen 03 | Daniel Buchtela Malé dřevěné skladiště na nádraží Květen 03 | Daniel Buchtela Dřevěné skladiště s rampou Květen 03 | Daniel Buchtela Skladiště focené od nádražní budovy Květen 03 | Daniel Buchtela Malé skladiště u koleje č. 3 Květen 03 | Daniel Buchtela Dřevěné skladiště s rampou 7. 6. 08 | Jakub Džurný Skladiště a výpravní budova 2. 4. 11 | Jakub Džurný Dřevěné skladiště s rampou 2. 4. 11 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 3 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |