Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Prosečnice
ZastávkaPožáry jak se dříve prosečnická zastávka jmenovala, byla součástí 16 kilometrů dlouhého úseku z Čerčan do Požár. Úsek byl zadán ke stavbě podnikatelství J. a V. Kovaříků v červenci roku 1895. Stavba byla dokončena za 15 měsíců a dne 18. ledna 1897 slavnostně odevzdána do provozu. Do dokončení dalšího úseku z Požár do Jílového, ke kterému došlo na jaře roku 1897, byla až do Požár provozována pouze nákladní doprava. Osobní vlaky jezdily jen v úseku z Čerčan do stanice Krhanice. Přestože zastávka jistou dobu sloužila jako koncová, nebyla zde postavena žádná čekárna pro cestující. Zdejší zastávka s nákladišt ... odkaz na celý text. Staré fotografie zastávky a lomůBudova čekárny na zastávce archiv Jakub Džurný Svážnice z lomu na Doubí 1914 | http://www.hornictvi.info Plány kamenolomu na Doubí 1914 | http://www.hornictvi.info Svážnice o provozu střídavém 1914 | http://www.hornictvi.info Svážnice o provozu oběžném 1914 | http://www.hornictvi.info Plány kamenolomu lomu na Doubí 1941 | archiv Vítek Kocián Plány kamenolomů a nákladiště 1941 | archiv Vítek Kocián Kabelový jeřáb v jiném lomu 1914 | http://www.hornictvi.info Nákladiště v prosečnické zastávky 1914 | http://www.hornictvi.info Léčebna a parní vlak do Čerčan 1925 | archiv Reichardovi Vila pro personál a koleje nákladiště 1926 | archiv Jakub Džurný Prosečnické sanatorium od jihu 1929 | archiv Jakub Džurný Vlevo nákladní vůz na nákladišti 1931 | archiv Jakub Džurný Sanatorium a železniční trať 1947 | archiv Jakub Džurný Parní vlak pod léčebnou archiv Jakub Džurný Z arcivévodských závodů z Požár 1901 | archiv Jakub Džurný Původní vzhled starého hostince 1901 | archiv Jakub Džurný Svážnice do lomu na Vrších 1914 | http://www.hornictvi.info Kamenolom na Vrších 1914 | http://www.hornictvi.info Plány svážnice do lomu na Vrších 1914 | http://www.hornictvi.info KomentářeK článku je celkem 18 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |