Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Prosečnice
ZastávkaPožáry jak se dříve prosečnická zastávka jmenovala, byla součástí 16 kilometrů dlouhého úseku z Čerčan do Požár. Úsek byl zadán ke stavbě podnikatelství J. a V. Kovaříků v červenci roku 1895. Stavba byla dokončena za 15 měsíců a dne 18. ledna 1897 slavnostně odevzdána do provozu. Do dokončení dalšího úseku z Požár do Jílového, ke kterému došlo na jaře roku 1897, byla až do Požár provozována pouze nákladní doprava. Osobní vlaky jezdily jen v úseku z Čerčan do stanice Krhanice. Přestože zastávka jistou dobu sloužila jako koncová, nebyla zde postavena žádná čekárna pro cestující. Zdejší zastávka s nákladišt ... odkaz na celý text. Kamenolomy na Doubí, na Vrších a BorovíčkoKamenolom Borovíčko 21. 10. 06 | Jakub Džurný Ohniště v kamenolomu Borovíčko 21. 10. 06 | Jakub Džurný Dřevěný most v lomu Borovíčko 21. 10. 06 | Jakub Džurný Vytesaný název lomu Borovíčko 21. 10. 06 | Jakub Džurný Staré kolejnice v lomu na Doubí 21. 10. 06 | Jakub Džurný Brzdová stanice bývalé svážnice 21. 10. 06 | Jakub Džurný Skládka kamene v lomu na Doubí 21. 10. 06 | Jakub Džurný Kamenná stěna v lomu na Doubí 21. 10. 06 | Jakub Džurný Toto měl být kabelový jeřáb 21. 10. 06 | Jakub Džurný Betonový základ kabelového jeřábu 21. 10. 06 | Jakub Džurný Nikdy nedokončený základ jeřábu 21. 10. 06 | Jakub Džurný Jedna z dvojice patek kabel. jeřábu 21. 10. 06 | Jakub Džurný Stará kolejnice z pomocných drážek 21. 10. 06 | Jakub Džurný Dnešní podoba lomu na Vrších 21. 10. 06 | Jakub Džurný Kamenolom na Vrších 21. 10. 06 | Jakub Džurný Kamenolom na Vrších 21. 10. 06 | Jakub Džurný Jazyky výhybky jako rošt na ohništi 21. 10. 06 | Jakub Džurný Budova kovárny nad lomem na Vrších 21. 10. 06 | Jakub Džurný Budova kovárny nad lomem na Vrších 21. 10. 06 | Jakub Džurný Kovárna nad lomem na Vrších 21. 10. 06 | Jakub Džurný Trasa svážnice do lomu na Vrších 12. 3. 07 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 18 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |