Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Rataje nad Sázavou zast. + Ivaň
Turistické RatajePokud otevřeme protektorátní jízdní řád z roku 1940, můžeme si na straně 46 přečíst tuto zajímavou upoutávku: „Rataje nad Sázavou „Perla Posázaví“, historicky památné městečko na středním toku Sázavy v romantické krajině, se svým hradem Pirkštejnem z XIV. století na vysokém skalním ostrohu s renesančním kostelem a zámkem ze XVII. stolení , opravdu zaslouží si svého pojmenování. Poslední léta silně se rozvíjející letní ruch vybavil město a připojenou osadu Ledečko moderními podniky hotelovými a restauračními, z nichž zejména zaslouží zmínky lesní penzion Ivaň s vlastní železniční zastávkou, dál ... odkaz na celý text. Staré pohlednice nádraží a mostuRatajské nádraží na kolínské trati 1930 | archiv Jakub Džurný Ratajské nádraží na kolínské trati 1935 | archiv Jakub Džurný Ratajské nádraží a ocelový most 1939 | archiv Jakub Džurný Ratajské nádraží na kolínské trati 1947 | archiv Jakub Džurný Výpravní budova na kolínské trati 1979 | Luděk Melichar Ratajské nádraží na kolínské trati archiv Jakub Džurný Výřez pohledu s ratajským nádražím archiv Jakub Džurný Výpravní budova na kolínské trati archiv Jakub Džurný Nákladní vozy na ratajském nádraží archiv Jakub Džurný Nákladní vozy na ratajském nádraží archiv Jakub Džurný Výstavba železnice v Ivani u Rataj 1901 | archiv Jakub Džurný Most přes Sázavu a žel. odbočka 1904 | archiv Jakub Džurný Partie kolem ratajské odbočky 1931 | archiv Jakub Džurný Most přes Sázavu a odbočka tratě 1935 | archiv Jakub Džurný Most přes Sázavu a žel. odbočka archiv Jakub Džurný Most přes Sázavu a žel. odbočka archiv Jakub Džurný Iváň od severu - nalevo trať archiv Jakub Džurný Ratajská odbočka se stavědlem archiv Jakub Džurný Ratajská odbočka se stavědlem archiv Jakub Džurný Stavba ratajského mostu 1900 | archiv Jakub Džurný Práce na mostě a nádraží v pozadí 1901 | archiv Jakub Džurný Práce na mostě a nádraží v pozadí 1901 | archiv Jakub Džurný Ratajský most v km 1,239 od tunelu archiv Jakub Džurný Ratajský ocelový most v km 1,239 archiv Jakub Džurný Ratajský ocelový most v km 1,239 archiv Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 4 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |