Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka
Stará jízdenka Stará jízdenka

Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty

Peca Vlaky

 

Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď.

Jaroslav Hais

 

chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382

stehlik jan

 

chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382

stehlik jan

 

Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač.

Luboš

 

Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky.

Egi

 

K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Ledeč nad Sázavou + zastávka

Současnost železniční stanice

Železniční stanice Ledeč nad Sázavou je mezilehlou stanicí na trati číslo 212 Čerčany – Světlá nad Sázavou. Je vybavena celkem čtyřmi kolejemi – z toho třemi dopravními (číslo 1, 2 a 4) a jednou manipulační (číslo 3). Manipulační kolej číslo 3 (první od nádražní budovy) je na světelském zhlaví kryta výkolejkou. Na zručském zhlaví jsou dvě výkolejky, které kryjí přejezd. Dále je na tomto zhlaví možný vjezd na dopravní kolej číslo 1 (druhou od nádražní budovy) přes dvě odvratné výhybky. U této koleje se též nachází kolejová rampa a v minulosti tu byla také kolejová váha, která se již delší dobu ne ... odkaz na celý text.

Staré fotografie a pohlednice

Komentáře 

Tomáš / 8.8.2012 - 20:08

Mám dojem, že u fotky "Náměstí s kostelem a hradem" je chyba v datování-1982 určitě ne, dle autobusu, nepřítomnosti aut a třeba veřejného osvětlení tipuji tak padesátá léta. Jinak chválím moc pěkné stránky !

Jiří Kratochvíl / 6.4.2007 - 11:04

Přeji dobrý den. Dovoluji si napsat pár slov k popisu železniční stanice Ledeč nad Sázavou. Stanice má tři dopravní (číslo 1,2 a 4) a jednu manipulační kolej (číslo 3). Kolej č.4 je prodloužena směrem k bývalé vodárně a je na ní umístěna menší garáž pro "MUVku". Z koleje č.2 na vlastějovickém zhlaví vychází vlečka do lesního závodu. Kolej č.3 je prodloužena ke stáčišti mazutu do kotelny firmy KOVOFINIŠ KF s.r.o. Tato kolej se též používá pro nakládku/vykládku i jiného zboží. Do roku 1985 byla stanice vybavena tím nejjednodušším zabezpečovacím zařízením (výměnové zámky, nezávislá vjezdová návěstidla). Od roku 1986 je ve stanici zabezpečovací zařízení TEST se světelnými návěstidly vzor AŽD s rychlostní návěstní soustavou. Každá dopravní kolej má své odjezdové návěstidlo umožňující i návěštění posunu. Výhybky jsou sice i nadále stavěny místně, ale klíče od jejich výměnových zámků jsou jištěny v elektromagnetických zámcích napojených na staniční zabezpečovací zařízení. Co se týče traťového zabezpečovacího zařízení, tak ve směru Světlá nad Sázavou je reléový poloautoblok, ve směru Vlastějovice a Zruč je telefonické dorozumívání. Na světelském zhlaví jsou dva železniční přejezdy vybavené zabezpečovacím zařízením AŽD 97 se světelnými výstražníky a polovičními závorami. Na vlastějovickém zhlaví jsou dva přejezdy pouze s výstražnými kříži. Jinak stanice prošla v roce 2006 rekonstrukcí kolejiště a nástupišť, která jsou nyní betonová a vyvýšená.

Přidat komentář

!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM