Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Praha-Modřany
Historie nádražíŽelezniční stanice Modřany byla konečnou původní trati Nusle - Modřany, jejíž stavba začala v létě roku 1881 a již v listopadu stejného roku zde začala fungovat nákladní doprava. Trať provozovala společnost České obchodní dráhy, která od 1. března 1882 zavedla na trati i osobní dopravu. Trať byla (a dosud je) jednokolejná a jejím účelem byla doprava řepy do modřanského cukrovaru a odvoz výrobků z cukrovaru. Cukrovar se tak touto tratí napojil ve Vršovicích na hlavní železniční tratě, což mu pomohlo v silné konkurenci, která v tomto odvětví tehdy byla. Samotné Modřany byly tehdy pouze nevýznamnou obcí, co ... odkaz na celý text. Kolejiště staniceZatopená modřanská stanice 14. 8. 02 | Jana Běhounková Zatopená modřanská stanice 14. 8. 02 | Jana Běhounková Zatopená modřanská stanice 14. 8. 02 | Jana Běhounková Vjezdové návěstidlo L - od Zbraslavi 20. 9. 07 | Jakub Džurný Provizorní odj. návěstidla do Braníka 20. 9. 07 | Jakub Džurný Dříve tu býval přejezd do cukrovaru 20. 9. 07 | Jakub Džurný Zleva kolej - č. 9a, č. 1a, vlečka 20. 9. 07 | Jakub Džurný Zbraslavské zhlaví stanice a přejezd 20. 9. 07 | Jakub Džurný Zbraslavské zhlaví od přejezdu 20. 9. 07 | Jakub Džurný Zbraslavské zhlaví od přejezdu 20. 9. 07 | Jakub Džurný Odjezdová návěstidla na Zbraslav 20. 9. 07 | Jakub Džurný Výkolejka na manipulační koleji č. 6 20. 9. 07 | Jakub Džurný Kolejiště stanice od Komořan 20. 9. 07 | Jakub Džurný Kolejiště stanice směrem na Braník 31. 1. 08 | Mirek Kočovský Zprovozňování provizorního zab. zař. 31. 1. 08 | Mirek Kočovský Návěstidlo Se4 na branickém zhlaví 22. 3. 08 | Tonda Červeň Výhybka č. 12 a kolejiště stanice 22. 3. 08 | Tonda Červeň Výhybka č. 10 na zbraslavském zhlaví 22. 3. 08 | Tonda Červeň Vjezdové návěstidlo L od Zbraslavi 22. 3. 08 | Tonda Červeň Náv. Se2 na zbraslavském zhlaví 22. 3. 08 | Tonda Červeň Zbraslavské zhlaví stanice 22. 3. 08 | Tonda Červeň Km 12,700 ve stanici Modřany 9. 10. 10 | Roman Šebek Km 39,200 v Praze Modřanech 20. 9. 07 | Jakub Džurný Km 39,200 v Praze Modřanech 20. 9. 07 | Jakub Džurný Km 39,200 v Praze Modřanech 20. 9. 07 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 15 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |