Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Luka pod Medníkem
Historie nádražíLuka pod Medníkem se nachází na 14 kilometrů dlouhém úseku tratě z Jílového u Prahy do Skochovic. Stavebně se jednalo o nejobtížnější úsek posázavské trati. Jeho stavba byla zadána roku 1898 firmě Osvalda Žiwotského a J. Hraběte. K dokončení stavby došlo o dva roky později a veřejnému provozu začal úsek sloužit od 1. května 1900, čímž došlo ke konečnému propojení tratě z Čerčan do Modřan. V nově otevřeném úseku byla vybudována stanice Davle, zastávka Pikovice (dnes Petrov u Prahy) a zastávka Luka-Mědník (německy Luk-Mednik). Později (minimálně od roku 1911) byl název změněn na Luka-Medník a od roku ... odkaz na celý text. Kolejiště (před rokem 2015)Drátovod, starý pamětník stanice 9. 3. 07 | Jakub Džurný Výhybka č. 5 na davelském zhlaví 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Jílovské zhlaví stanice 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Nástupiště na nové zastávce 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Nástupiště na zastávce - od Jílového 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Výhybka č. 4 na davelském zhlaví 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Jílovské zhlaví bývalé stanice 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Jílovské zhlaví bývalé stanice 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Jílovské zhlaví bývalé stanice 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Prostor po bývalém kolejišti stanice 6. 5. 02 | Daniel Buchtela Torzo vjezdového návěstidla L 1. 5. 04 | Bohumil Skála Pohled na místo bývalého kolejiště 1. 5. 04 | Bohumil Skála Pohled na místo bývalého kolejiště 1. 5. 04 | Bohumil Skála Výhybka č. 1 na jílovském zhlaví 1. 5. 04 | Bohumil Skála Jílovské zhlaví a přejezd v km 23,384 1. 5. 04 | Bohumil Skála Jílovské zhlaví a přejezd v km 23,384 1. 5. 04 | Bohumil Skála Torzo vjezdového návěstidla S 5. 7. 06 | Jakub Džurný Dříve zde leželo jílovské zhlaví 9. 3. 07 | Jakub Džurný Nástupiště železniční zastávky 9. 3. 07 | Jakub Džurný Dříve zde leželo davelské zhlaví 9. 3. 07 | Jakub Džurný Nástupiště focené z východní strany 10 .4. 11 | Jakub Džurný Konec nástupiště směrem na Petrov 5. 6. 15 | Jakub Džurný Přejezd v km 23,384 - bývalé zhlaví 9. 3. 07 | Jakub Džurný Přejezd v km 24,080 - vjezd S 9. 3. 07 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 25 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |