| 
                      Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky 
 Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais 
 chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan 
 chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan 
 Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš 
 Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi 
  Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Praha-Braník
 Historie dráhy a nádražíV 80. letech 19. století se v českých zemích začalo s výstavbou řady místních tratí. Pro jejich podporu byla schválena mnoho technických i hospodářských úlev, jež zjednodušovaly výstavbu těchto levných „lokálních“ tratí. Ty tak často vedly poměrně prudkými oblouky a do značných stoupání, aby se zabránilo stavbám nákladných staveb jako jsou tunely, mosty, zářezy atd. Hlavním účelem těchto tratí bylo napojení významnějších lokalit, které se však nacházely mimo trasy hlavních železničních tratí. Tak tomu bylo i v případě železniční tratě z Nuslí do Modřan. Jejím hlavním účelem totiž bylo připoj ... odkaz na celý text. Nádražní budovy  Výpravní budova vzoru BCB 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Severní strana výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Přístavba výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Výpravní budova a letní čekárna 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Východní strana výpravní budovy 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Příchod na nádraží od autobusů 24. 5. 07 | Jakub Džurný   Budova čekárny a výdejny jízdenek 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Interiér čekárny pro cestující 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Interiér čekárny pro cestující 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Interiér čekárny pro cestující 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Interiér čekárny pro cestující 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Budova čekárny a výdejny jízdenek 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Budova čekárny a výdejny jízdenek 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Výpravní budova a budova čekárny 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Drážní domky u modřanského zhlaví 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Drážní domky 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Drážní domky u modřanského zhlaví 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Drážní domky 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Drážní domky u modřanského zhlaví 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Drážní domky 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Výpravní budova a drážní domky 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Dřevěné lavičky na nádraží 24. 5. 07 | Jakub Džurný   Nádražní budova a skladiště 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Letní čekárna (dříve skladiště) 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Letní čekárna a staré rybáky 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Letní čekárna a výpravní budova 25. 3. 10 | Jakub Džurný   Stavědlo č. 3 na krčském zhlaví 24. 5. 07 | Jakub Džurný   Stavědlo č. 2 na modřanském zhlaví 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Stavědlo č. 2 na modřanském zhlaví 23. 4. 02 | Daniel Buchtela   Stavědlo č. 2 na modřanském zhlaví 25. 3. 10 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 11 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!! 
	Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
	    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |