Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Poříčí nad Sázavou
Historie vzniku nádražíDnešní zastávka s nákladištěm Poříčí nad Sázavou je umístěna v centru stejnojmenné obce, která vznikla v 16. století sloučením tří osad – Poříčí, Kouty a Balkovice. Jejich historie sahala až do 11. století, což dokazují jak provedené vykopávky, tak románský kostel svatého Petra a Pavla z přelomu 11. a 12. století. Dále i kostel svatého Havla z počátku 12. století, u něhož se nachází podzemní kaple (krypta), která je jednou ze čtyř téhož stáří a druhu, zachovaných v Česku v původní podobě. K zajímavým poříčským stavbám je třeba připočíst i starý kamenný most na státní silnici Praha – Linec z roku 1 ... odkaz na celý text. Kolejiště po rekonstrukci v roce 2007Rekonstrukce traťové koleje 10. 10. 07 | Mirek Kočovský Oprava nástupiště zastávky 10. 10. 07 | Mirek Kočovský Oprava nástupiště zastávky 21. 10. 07 | Jakub Džurný Rekonstrukce traťové koleje 21. 10. 07 | Jakub Džurný Oprava nástupiště zastávky 27. 10. 07 | Jakub Džurný Rekonstrukce traťové koleje 27. 10. 07 | Jakub Džurný Traťová kolej po rekonstrukci 27. 10. 07 | Jakub Džurný Přejezd v km 2,748 před rekonstrukcí 30. 10. 07 | Mirek Kočovský Traťová kolej po rekonstrukci 30. 10. 07 | Mirek Kočovský Traťová kolej po rekonstrukci 30. 10. 07 | Mirek Kočovský Traťová kolej po rekonstrukci 30. 10. 07 | Mirek Kočovský Opravené nástupiště a kolej 18. 11. 07 | Mirek Kočovský Zastávka focená od západní strany 9. 8. 09 | Jakub Džurný Označení zastávky a čekárna 5. 4. 15 | Oldřich Džurný Střet Tatry 815 s vlakem u Poříčí 22. 4. 10 | Mirek Kočovský Střet Tatry 815 s vlakem u Poříčí 22. 4. 10 | Mirek Kočovský Nový přejezd v km 2,748 23. 7. 09 | Jakub Džurný Příslušenství přejezdu v km 2,748 23. 7. 09 | Jakub Džurný Nový přejezd v km 2,748 23. 7. 09 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 21 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |