Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Praha-Modřany
Historie nádražíŽelezniční stanice Modřany byla konečnou původní trati Nusle - Modřany, jejíž stavba začala v létě roku 1881 a již v listopadu stejného roku zde začala fungovat nákladní doprava. Trať provozovala společnost České obchodní dráhy, která od 1. března 1882 zavedla na trati i osobní dopravu. Trať byla (a dosud je) jednokolejná a jejím účelem byla doprava řepy do modřanského cukrovaru a odvoz výrobků z cukrovaru. Cukrovar se tak touto tratí napojil ve Vršovicích na hlavní železniční tratě, což mu pomohlo v silné konkurenci, která v tomto odvětví tehdy byla. Samotné Modřany byly tehdy pouze nevýznamnou obcí, co ... odkaz na celý text. Vlečky (Cukrovar, EŽ, Modřanské strojírny, teplárna)Kolej dolní vlečky do cukrovaru 13. 2. 04 | Michal Kuty Horní vlečka do cukrovaru 13. 2. 04 | Michal Kuty Most na horní vlečce do cukrovaru 13. 2. 04 | Michal Kuty Odvratná výhybka na horní vlečce 13. 2. 04 | Michal Kuty Pozůstatek dolní vlečky do cukrovaru 20. 9. 07 | Jakub Džurný Pozůstatek dolní vlečky do cukrovaru 20. 9. 07 | Jakub Džurný Pozůstatek dolní vlečky do cukrovaru 23. 2. 08 | Tonda Červeň Zde stál most horní vlečky cukrovaru 23. 2. 08 | Tonda Červeň Zde stál most horní vlečky cukrovaru 23. 2. 08 | Tonda Červeň Bývalá horní vlečková kolej cukrovaru 23. 2. 08 | Tonda Červeň Pozůstatek dolní vlečky do cukrovaru 23. 2. 08 | Tonda Červeň Vlečka do areálu Elektrizace železnic 20. 9. 07 | Jakub Džurný Výkolejka na vlečce El. železnic 22. 3. 08 | Tonda Červeň Vlečka do Modřanských strojíren 17. 3. 04 | Tomáš Procházka Vlečka strojíren - výhybka do teplárny 17. 3. 04 | Tomáš Procházka Zaústění vleček do stanice 17. 3. 04 | Tomáš Procházka Přejezd na vlečce do strojíren 20. 9. 07 | Jakub Džurný Vlečka strojíren - výhybka do teplárny 20. 9. 07 | Jakub Džurný Návěstidlo Se1 strojírenské vlečky 22. 3. 08 | Tonda Červeň Opuštěná vlečka komořanské teplárny 20. 9. 07 | Jakub Džurný Opuštěná vlečka komořanské teplárny 20. 9. 07 | Jakub Džurný Zarostlý přestavník na vlečce teplárny 20. 9. 07 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 15 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |