Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Týnec nad Sázavou
Historie staniceTýnecká železniční stanice byla vybudována během stavby úseku Čerčany – Požáry (dnešní Prosečnice), s níž se začalo v červenci 1895. K slavnostnímu otevření úseku došlo 18. ledna 1897, kdy do Týnce přijel první oficiální vlak. Tuto událost nejlépe zachytil pan Berka, který si zaznamenal svědectví Václava Dvořáka, tehdejšího účastníka oslavy: „ … to jsem byl ještě kluk, ale pamatuji se dobře, když dostavovali trať, železniční most a budovy nádraží. Bydleli jsme tehdy na hradě a z okna bylo denně vidět, co se na stavbě dráhy děje. U nás to mnohdy bývalo jako v hospodě. Lidé k nám chodili na návštěv ... odkaz na celý text. Nádražní budovyNádražní budova 8. 5. 03 | Daniel Buchtela Nádražní budova 8. 5. 03 | Daniel Buchtela Nádražní budova 8. 5. 03 | Daniel Buchtela Nádražní budova 8. 5. 03 | Daniel Buchtela Nádražní budova 1. 5. 04 | Bohumil Skála Nádražní budova 20. 2. 07 | Mirek Kočovský Nádražní budova 14. 4. 00 | Jakub Džurný Nádražní budova 15. 4. 07 | Jakub Džurný Zadní vstup do výpravní budovy 25. 12. 09 | Jakub Džurný Zadní vstup do výpravní budovy 25. 12. 09 | Jakub Džurný Zadní vstup do výpravní budovy 25. 12. 09 | Jakub Džurný Západní přístavba výpravní budovy 25. 12. 09 | Jakub Džurný Východní přístavba výpravní budovy 25. 12. 09 | Jakub Džurný Dřevěné skladiště z boku 8. 5. 03 | Daniel Buchtela Dřevěné skladiště 2. 10. 03 | Jakub Džurný Dřevěné skladiště a rampa 14. 4. 07 | Jakub Džurný Dřevěné skladiště 15. 4. 07 | Jakub Džurný Stavědlo a kolejová váha 8. 5. 03 | Daniel Buchtela Stavědlo a kolejová váha 8. 5. 03 | Daniel Buchtela Stavědlo a kolejová váha 10. 6. 07 | Jakub Džurný Budova týneckého stavědla 26. 6. 09 | Jakub Džurný Stavědlo a budova se záchody 25. 12. 09 | Jakub Džurný Areál za ústředním stavědlem 25. 12. 09 | Jakub Džurný Stavědlo a kolejová váha 17. 8. 13 | Jakub Džurný Kolejová váha 15. 4. 07 | Jakub Džurný Kolejová váha 10. 6. 07 | Jakub Džurný Záchody na vlakovém nádraží 14. 4. 07 | Jakub Džurný Záchody na vlakovém nádraží 15. 4. 07 | Jakub Džurný Záchody na vlakovém nádraží 10. 6. 07 | Jakub Džurný Zastřešený průchod u záchodů 25. 12. 09 | Jakub Džurný Opravená budova záchodů 17. 8. 13 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 13 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |