Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Praha-Modřany
Historie nádražíŽelezniční stanice Modřany byla konečnou původní trati Nusle - Modřany, jejíž stavba začala v létě roku 1881 a již v listopadu stejného roku zde začala fungovat nákladní doprava. Trať provozovala společnost České obchodní dráhy, která od 1. března 1882 zavedla na trati i osobní dopravu. Trať byla (a dosud je) jednokolejná a jejím účelem byla doprava řepy do modřanského cukrovaru a odvoz výrobků z cukrovaru. Cukrovar se tak touto tratí napojil ve Vršovicích na hlavní železniční tratě, což mu pomohlo v silné konkurenci, která v tomto odvětví tehdy byla. Samotné Modřany byly tehdy pouze nevýznamnou obcí, co ... odkaz na celý text. Budovy železniční staniceNádražní budova po povodni 17. 8. 02 | Jana Běhounková Kolejová váha a nádražní budova 20. 9. 07 | Jakub Džurný Květinový vláček u výpravní budovy 20. 9. 07 | Jakub Džurný Stará výpravní budova 20. 9. 07 | Jakub Džurný Výpravní budova a kolejiště stanice 31. 1. 08 | Mirek Kočovský Výpravní budova focená od západu 23. 2. 08 | Tonda Červeň Hladina Vltavy při povodních 2002 23. 2. 08 | Tonda Červeň Východ z modřanské stanice 23. 2. 08 | Tonda Červeň Přístřešek u výpravní budovy 23. 2. 08 | Tonda Červeň Východní strana výpravní budovy 22. 3. 08 | Tonda Červeň Přístřešek u výpravní budovy 22. 3. 08 | Tonda Červeň Vstup na nádraží 22. 3. 08 | Tonda Červeň Výpravní budova 22. 3. 08 | Tonda Červeň Dřevěné skladiště s rampou 20. 9. 07 | Jakub Džurný Stavědlo na zbraslavském zhlaví 20. 9. 07 | Jakub Džurný Stavědlo na zbraslavském zhlaví 22. 3. 08 | Tonda Červeň Vstup do budovy bývalého stavědla 22. 3. 08 | Tonda Červeň Strop budovy bývalého stavědla 22. 3. 08 | Tonda Červeň Podlaha budovy bývalého stavědla 22. 3. 08 | Tonda Červeň Zdemolovaná budova kolejové váhy 20. 9. 07 | Jakub Džurný Kolejová váha v koleji č. 6 20. 9. 07 | Jakub Džurný Kolejová váha a budova se zab. zař. 20. 9. 07 | Jakub Džurný Kolejová váha v koleji č. 6 22. 3. 08 | Tonda Červeň Obrazovka dočasného ZZ ve stanici 31. 1. 08 | Mirek Kočovský KomentářeK článku je celkem 15 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |