Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Praha-Zbraslav
Historie staniceSoutok dvou velkých řek byl vždy považován za příhodné místo pro stavbu sídel. Stejně tak tomu bylo i u soutoku řeky Vltavy a Mže, které lákalo k osídlení již od nejstarších dob. Již staří Keltové si vybrali toto místo k založení oppida na Závisti, které patří k největším v Evropě. Pokud Vám na tom připadá něco zvláštního tak máte pravdu. V dnešní době bysme totiž soutok těchto dvou řek hledali v mapách opravdu těžko. Avšak až do 17. století se pro levobřežní přítok Vltavy na Zbraslavi používalo pojmenování Mže, přičemž až později se objevuje název Berounka. Ten se od té doby používá pro dolní tok řeky, ... odkaz na celý text. Nádražní budovyNádražní budova s osobním vlakem 8. 7. 01 | Petr Sporer Nádražní budova po opravě 23. 5. 04 | Bohumil Skála Jízdní řád na nádražní budově 20. 1. 06 | Bohumil Skála Dveře do dopravní kanceláře 20. 1. 06 | Bohumil Skála Dveře do dopravní kanceláře 20. 1. 06 | Bohumil Skála Pravé křídlo nádražní budovy 20. 1. 06 | Bohumil Skála Levé křídlo nádražní budovy 20. 1. 06 | Bohumil Skála Nádražní budova 24. 3. 06 | Jakub Džurný Nádražní budova ze strany od silnice 27. 4. 07 | Jakub Džurný Nádražní budova ze strany od silnice 27. 4. 07 | Jakub Džurný Nádražní budova ze strany od silnice 27. 4. 07 | Jakub Džurný Dřevěné skladiště od kolejiště 23. 5. 04 | Bohumil Skála Dřevěné skladiště od silnice 20. 1. 06 | Bohumil Skála Dřevěné skladiště od kolejiště 20. 1. 06 | Bohumil Skála Dřevěné skladiště od silnice 27. 4. 07 | Jakub Džurný Stavědlo č. 2 na modřanském zhlaví 20. 1. 06 | Bohumil Skála Stavědlo č. 2 na modřanském zhlaví 27. 4. 07 | Bohumil Skála Stavědlo č. 1 na vranském zhlaví 8. 7. 01 | Petr Sporer Stavědlo č. 1 na vranském zhlaví 27. 4. 07 | Jakub Džurný Stavědlo č. 1 na vranském zhlaví 15. 5. 08 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 22 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |