Stará jízdenka Stará jízdenka

Nevím nevím jestly kaple byla zrušena v roce 1977 ale v roce 1986 jsem tam spal na trampu ze světlé do prahy.a dokonce jsem vyštrachal fotku z cancáku.1986/7měsíc a kaple stojí.tedy obvodové zdi

Radek

 

Dobrý den, na snímku,diskutujících pánů o tech.parametrech patrových vozů je uveden Stanislav Heršálek.Domnívám se, že je to bývalý kamarád, se kterým jsme před 45lety sloužili v Zábřehu na Moravě vo ...

Jan Kauer Olomouc

 

Tak už jsem si nalezl zdroj článku sám. Je to časopisu Český svět, ročník 2, číslo 29. Jen pro informaci, pokud náhodou sami zdroj neznáte a třeba se vám ten článek zachoval jen jako ústřižek.

David Malátek

 

Dobrý den, chtěl bych se zeptat´, zda není známo, kde byl publikován poslední uvedený článek (Půvaby Sázavy-Hipman, 1906). Hodilo by se mi to k mé bakalářské práci, abych ho mohl řádně ozdrojovat. Děk ...

David Malátek

 

Dobrý den, chtěl bych se zeptat´, zda není známo, kde byl publikován poslední uvedený článek (Půvaby Sázavy-Hipman, 1906). Hodilo by se mi to k mé bakalářské práci, abych ho mohl řádně ozdrojovat. Děk ...

David Malátek

 

Vážený pane Jelene, budete se s tím asi muset smířit. Tyto stránky jsou věnované převážně historii Posázavského Pacifiku. K získání informací o současném provozu a jízdních řádech navštivte stránky Če ...

Tomáš Kaňka

 

K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Vlastějovice

Historie stavby tratě

Konec 19. století lze považovat za dobu, kdy byla v českých zemích dokončena výstavba hlavních železničních tratí. Posázaví bylo na tyto tratě napojeno v obci Čerčany (dnešní trať Praha – České Budějovice) a Světlá nad Sázavou (dnešní trať Kolín – Havlíčkův Brod). Posázavské lokality v okolí těchto tratí již tehdy pocítily výhody železničního spojení. Proto se nebylo čemu divit, že když byl dne 17. prosince 1892 schválen zákon č. 8 o státní podpoře a zvelebování železnic nižšího řádu, snažila se řada svazků obcí a podniků o výstavbu tratě do své lokality. Pro mnoho podniků to byla v podstatě záchrana ... odkaz na celý text.

Trať z Vlastějovic do Laziště

Komentáře 

K článku je celkem 6 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE

Přidat komentář

Jestliže jste po přečtení článku zjistili, že víte o dané problematice více, velice nás potěšíte tím, že svůj příspěvek vložíte do komentářů pod článek nebo nás rovnou kontaktujete. Můžeme tak postupně články doplňovat a upřesňovat. Za všechny podněty předem děkujeme.

Vaše zpráva – povinný údaj

Jméno – povinný údaj

Email

Smažte slovo "SPAM" – jinak se zpráva neodešle
   

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM