Fotografie bohužel nemám, pouze plánek z toho roku. Vjezdová návěstidla v té době byla v Čerčanech, ve Vršovicích, pravděpodobně v Krči, dále v Braníku (distanční), v Modřanech, ve Skochovicích, proč ...

Tomáš Kaňka

 

Tomáš Kaňka: Děkuji. Nemáte k dispozici nějaké fotografie prosím? Nebo kde je to návěstidlo v r. 1937 dokumentováno? Znamenalo by to, že na rozdíl od ostatních stanic na trati měla Dobříš vjezd už pře ...

fanda

 

Vjezdové návěstidlo do Dobříš je dokumentováno již v roce 1937, bylo ale umístěno až na zastávce ve Staré Huti v km 1,200. Mechanické závory v Dobříši byly.

Tomáš Kaňka

 

Dobrý den. Nevěděl by někdo od jakého roku byla stanice Dobříš vybavena mechanickým vjezdovým návěstidlem s předvěstí? Nepodařilo se mi tuto informaci nikde dohledat. Ostatní stanice na této trati byl ...

fanda

 

Hezký den, v rámci nové rubriky magazínu POZOR VLAK, která bude mapovat důležité historické události na železnici, bychom rádi zařadili také zahájení provozu v úseku Čerčany - Prosečnice. A chtěl jsem ...

Jiří Dlabaja

 

Ta zastávka pro mě vždy hodně znamenala. Tolik jmen a příběhů s sebou nesla a toliv vzpomínek vyprávěla. Vše co jsme tam kdy napsali nebo vypálili, mělo svůj důvod a mnohdy i hlubší význam.

Pajkinc

 

K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Sledovačka

Sledovačka lokomotiv řady 754/749 depa Praha-Vršovice.
 

Sledovačka

Sledovačka manipulačních vlaků ČD Cargo - PJ Praha.

Mosty v úseku Praha – Skochovice

Seznam mostů a viaduktů na trati číslo 210 (523A)

 

Foto Místo Km Stavba, upřesnění
- FOTO CHYBÍ - Praha-Vršovice 0,691* most
- FOTO CHYBÍ - | 1,349* most
- FOTO CHYBÍ - | 1,659* most
- FOTO CHYBÍ - | 1,931* most
- FOTO CHYBÍ - | 4,383* most
9. 10. 10 | Most přes ulici „Sulická“
Praha-Krč 5,280* Železobetonový most přes ulici „Sulická“. Most byl postaven v 50. letech 20. století během stavby přeložky trati a rekonstrukci krčské stanice.
- FOTO CHYBÍ - | 7,377* most
9. 10. 10 | Most přes ulici „Vrbova“
| 7,920* Železobetonový most přes ulici „Vrbova“. Most byl postaven v 50. letech 20. století při přeložce trati.
- FOTO CHYBÍ - | 8,258* Propustek v blízkosti vjezdového návěstidla od Krče.
9. 10. 10 | Most na modřanském zhlaví stanice
Praha-Braník 9,120* Ocelový most na betonových podpěrách. Pod mostem prochází ulice „Modřanská“ a tramvajová dráha do Modřan. Vystavěn v letech 1986 – 1987, kdy nahradil most z 50. let 20. století, který byl postaven v souvislosti s výstavbou Branického mostu.
9. 10. 10 | Most nedaleko vjezdu od Modřan
| 9,400* Železobetonový most přes ulici „V náklích“. Most se nachází nedaleko vjezdového návěstidla do Braníka ze směru od Modřan. Most v 90. letech 20. století nahradil původní most (propustek).
9. 10. 10 | Km 9,800 mezi Modřany a Braníkem
| 9,800* Železobetonový most přes ulici „Mezi vodami“. Most se nachází u zdejšího golfového hřiště. Most byl postaven v 90. letech 20. století při přeložce trati.
9. 10. 10 | Km 10,931 u zastávky Modřany
| 10,931* Železobetonový most přes ulici „K jezu“. Most byl postaven v roce 1991 při přeložce trati.
9. 10. 10 | Km 11,692 na zastávce Modřany
Praha-Modřany zastávka 11,692* Železobetonový most přes ulici „U kina“. Kromě silnice pod mostem vede i cesta na nástupiště železniční zastávky. Most byl postaven v 90. letech 20. století při přeložce trati.
9. 10. 10 | Km 12,700 ve stanici Modřany
Praha-Modřany 12,700* Železobetonový propustek, který byl roku 1992 postaven náhradou za původní. Pod propustkem protéká Cholupický potok.
9. 10. 10 | Propustek v km 39,000
Praha-Komořany 39,000 propustek
9. 10. 10 | Zavalený propustek v km 38,300
| 38,300 propustek
9. 10. 10 | Zavalený propustek v km 37,950
| 37,950 propustek
9. 10. 10 | Propustek v km 37,750 u Zbraslavi
| 37,750 propustek
- FOTO CHYBÍ - | 37,400 propustek
- FOTO CHYBÍ - | 37,120 propustek
- FOTO CHYBÍ - Praha-Zbraslav 36,900 propustek
Propustek umístěný mezi předvěstí a vjezdovým návěstidlem zbraslavské stanice (km 35,600). Vjezdové návěstidlo do Zbraslavi je patrné v pozadí. Snímek z 27. dubna 2007.
27. 4. 07 | Propustek v km 35,457 u Jarova
| 35,457 propustek
Ocelový most ležící mezi stanicí Praha-Zbraslav a zastávkou Jarov. Snímek z 27. dubna 2007.
27. 4. 07 | Km 34,430 mezi Jarovem a Zbraslaví
| 34,430 most
Propustek mezi zastávkou Jarov a Jarovským tunelem. Snímek z 18. listopadu 2007.
18. 11. 07 | Km 33,666 u Jarova
Jarov 33,666 propustek
Kamenný most v km 32,200 ležící v oblouku před stanicí Vrané nad Vltavou ze směru od Prahy. Snímek z 18. listopadu 2007.
18. 11. 07 | Km 32,200 ve Vraném nad Vltavou
| 32,200 most
Zarostlý propustek ležící na začátku skochovického zhlaví stanice Vrané nad Vltavou. Snímek z 31. března 2008.
31. 3. 08 | Km 31,650 u Vraného nad Vltavou
Vrané nad
Vltavou
31,650 propustek
Propustek ležící v úseku Skochovice - Vrané (km 30,850 dobříšské tratě). Snímek ze 17. února 2008.
17. 2. 08 | Km 30,850 Skochovice - Vrané
| 30,850 propustek
Propustek ležící u předvěsti vjezdového návěstidla skochovické odbočky ze směru od Vraného nad Vltavou. Snímek ze 17. února 2008.
17. 2. 08 | Km 30,800 Skochovice - Vrané
| 30,800 propustek
Kamenný propustek ležící v úseku Skochovice - Vrané nad Vltavou (km 30,400 dobříšské tratě). Snímek ze 17. února 2008.
17. 2. 08 | Km 30,400 Skochovice - Vrané
| 30,400 propustek
Betonový železniční most v obci Skochovice. Snímek ze 17. února 2008.
17. 2. 08 | Km 30,300 ve Skochovicích
| 30,300 propustek
Propustek pod skochovickou železniční zastávkou. Snímek ze 17. února 2008.
17. 2. 08 | Km 30,000 ve Skochovicích
| 30,000 propustek
Malý kamenný propustek umístěný na skochovické odbočce. Snímek ze 31. března 2008.
31. 3. 08 | Propustek v km 29,750 u odbočky
Skochovice 29,750 propustek

Poznámky:
* km tratě Praha-Vršovice – Praha-Modřany

Zde uvedený seznam není úplně kompletní, jelikož nemáme k dispozici podklady pro přesné zmapování všech mostů a propustků na trati. Proto budeme tento seznam postupně doplňovat. Pokud samy najdete nějakou nepřesnost, dokážete nějaký propustek doplnit, upřesnit jeho polohu, či dodat fotografie, budeme moc vděční za spolupráci.

Aktualizace: 18. ledna 2014
Text: Džurný Jakub, Roman Šebek

Komentáře 

K článku je celkem 2 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE

Přidat komentář

Jestliže jste po přečtení článku zjistili, že víte o dané problematice více, velice nás potěšíte tím, že svůj příspěvek vložíte do komentářů pod článek nebo nás rovnou kontaktujete. Můžeme tak postupně články doplňovat a upřesňovat. Za všechny podněty předem děkujeme.

Vaše zpráva – povinný údaj

Jméno – povinný údaj

E-mail

Smažte slovo "SPAM" – jinak se zpráva neodešle
   

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu

 

obec Hradištko Internetová galerie současných a zejména historických fotografií z Povltaví se zvláštním zřetelem na Povltaví střední Odkaz na stránky http://www.podzemi-cma.cz/ Mračský spolek z tvrze v Mrači u Benešova Stanice techniků - Pacifik v měřítku 1 : 87 Zbraslav.Info Internetová galerie Svatojánských proudů Odkaz na stránky http://www.pujcovna-lodi.cz/ WebArchiv - archiv českého webu Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM