Dobry den, jak se dozvim ktery ze spoju mezi Cercanami a Ceskym Sternberkem jsou s historickou lokomotivou? Dekuji Jan Komarek

Jan Komarek

 

Dobrý den, zdravím vás z Mníšku pod Brdy, kde jsem kronikářkou. Ve vašem článku mě zaujala jistá fakta. Ráda bych na vás získala kontakt. Děkuji a zdravím. Věra Havlišová

Věra Havlišová

 

Chci potvrdit to na co vzpomíná Zděnek Neuman. Dobře jsme se znali a užívali jsme si volné chvíle na návsi s místními kamarády, kde se hrál fotbálek (okínka, na schovávanou, na řemesla apod.) V 60 l ...

Jan Krutský

 

Všiml jsem si, že je zde uvedený i popis původního nádraží. Což je super a bylo by to skvělé u všech stanic. Dovolil bych si tyto údaje upřesnit. Výpravní budova nebyla typu 56/H -takovou normálii ani ...

Ondřej R.

 

Dobrý den, chtěl bych se podílet na moji vzpomínku jménem Samopše, jak železniční zastávkou tak samotnou obcí a okolí mlýna. Do Samopše jsem začal jezdit cca v roce 1954, kdy jsem spatřil svět ale ni ...

Zdenek Neuman

 

Shromažďuji informace týkající se zde uváděného území, především v souvislosti s trampingem. Jedná se o součást projektu NAKI (národní a kulturní identita). Chcete-li přispět nějakou informací, prosím ...

Tomáš Veith

 

Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka
Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Mosty v úseku Praha – Skochovice

Seznam mostů a viaduktů na trati číslo 210 (523A)

 

Foto Místo Km Stavba, upřesnění
- FOTO CHYBÍ - Praha-Vršovice 0,691* most
- FOTO CHYBÍ - | 1,349* most
- FOTO CHYBÍ - | 1,659* most
- FOTO CHYBÍ - | 1,931* most
- FOTO CHYBÍ - | 4,383* most
Praha-Krč 5,280* Železobetonový most přes ulici „Sulická“. Most byl postaven v 50. letech 20. století během stavby přeložky trati a rekonstrukci krčské stanice.
- FOTO CHYBÍ - | 7,377* most
| 7,920* Železobetonový most přes ulici „Vrbova“. Most byl postaven v 50. letech 20. století při přeložce trati.
- FOTO CHYBÍ - | 8,258* Propustek v blízkosti vjezdového návěstidla od Krče.
Praha-Braník 9,120* Ocelový most na betonových podpěrách. Pod mostem prochází ulice „Modřanská“ a tramvajová dráha do Modřan. Vystavěn v letech 1986 – 1987, kdy nahradil most z 50. let 20. století, který byl postaven v souvislosti s výstavbou Branického mostu.
| 9,400* Železobetonový most přes ulici „V náklích“. Most se nachází nedaleko vjezdového návěstidla do Braníka ze směru od Modřan. Most v 90. letech 20. století nahradil původní most (propustek).
| 9,800* Železobetonový most přes ulici „Mezi vodami“. Most se nachází u zdejšího golfového hřiště. Most byl postaven v 90. letech 20. století při přeložce trati.
| 10,931* Železobetonový most přes ulici „K jezu“. Most byl postaven v roce 1991 při přeložce trati.
Praha-Modřany zastávka 11,692* Železobetonový most přes ulici „U kina“. Kromě silnice pod mostem vede i cesta na nástupiště železniční zastávky. Most byl postaven v 90. letech 20. století při přeložce trati.
Praha-Modřany 12,700* Železobetonový propustek, který byl roku 1992 postaven náhradou za původní. Pod propustkem protéká Cholupický potok.
Praha-Komořany 39,000 propustek
| 38,300 propustek
| 37,950 propustek
| 37,750 propustek
- FOTO CHYBÍ - | 37,400 propustek
- FOTO CHYBÍ - | 37,120 propustek
- FOTO CHYBÍ - Praha-Zbraslav 36,900 propustek
Propustek umístěný mezi předvěstí a vjezdovým návěstidlem zbraslavské stanice (km 35,600). Vjezdové návěstidlo do Zbraslavi je patrné v pozadí. Snímek z 27. dubna 2007.
| 35,457 propustek
Ocelový most ležící mezi stanicí Praha-Zbraslav a zastávkou Jarov. Snímek z 27. dubna 2007.
| 34,430 most
Propustek mezi zastávkou Jarov a Jarovským tunelem. Snímek z 18. listopadu 2007.
Jarov 33,666 propustek
Kamenný most v km 32,200 ležící v oblouku před stanicí Vrané nad Vltavou ze směru od Prahy. Snímek z 18. listopadu 2007.
| 32,200 most
Zarostlý propustek ležící na začátku skochovického zhlaví stanice Vrané nad Vltavou. Snímek z 31. března 2008.
Vrané nad
Vltavou
31,650 propustek
Propustek ležící v úseku Skochovice - Vrané (km 30,850 dobříšské tratě). Snímek ze 17. února 2008.
| 30,850 propustek
Propustek ležící u předvěsti vjezdového návěstidla skochovické odbočky ze směru od Vraného nad Vltavou. Snímek ze 17. února 2008.
| 30,800 propustek
Kamenný propustek ležící v úseku Skochovice - Vrané nad Vltavou (km 30,400 dobříšské tratě). Snímek ze 17. února 2008.
| 30,400 propustek
Betonový železniční most v obci Skochovice. Snímek ze 17. února 2008.
| 30,300 propustek
Propustek pod skochovickou železniční zastávkou. Snímek ze 17. února 2008.
| 30,000 propustek
Malý kamenný propustek umístěný na skochovické odbočce. Snímek ze 31. března 2008.
Skochovice 29,750 propustek

Poznámky:
* km tratě Praha-Vršovice – Praha-Modřany

Zde uvedený seznam není úplně kompletní, jelikož nemáme k dispozici podklady pro přesné zmapování všech mostů a propustků na trati. Proto budeme tento seznam postupně doplňovat. Pokud samy najdete nějakou nepřesnost, dokážete nějaký propustek doplnit, upřesnit jeho polohu, či dodat fotografie, budeme moc vděční za spolupráci.

Aktualizace: 18. ledna 2014
Text: Džurný Jakub, Roman Šebek

Komentáře 

K článku je celkem 2 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE

Přidat komentář

Jestliže jste po přečtení článku zjistili, že víte o dané problematice více, velice nás potěšíte tím, že svůj příspěvek vložíte do komentářů pod článek nebo nás rovnou kontaktujete. Můžeme tak postupně články doplňovat a upřesňovat. Za všechny podněty předem děkujeme.

Vaše zpráva – povinný údaj

Jméno – povinný údaj

Email

Smažte slovo "SPAM" – jinak se zpráva neodešle
   

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM