Stará jízdenka

chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382

stehlik jan

 

chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382

stehlik jan

 

Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač.

Luboš

 

Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky.

Egi

 

Měchenice jsou zcela bez provozu. Výluka 1. 8. až 14. 10. je ve stylu pražské MHD bez náhradní dopravy. Naštěstí jsem přešel z železnice na auto už při obdobné výluce 2002. Tenkrát měly výluku i autob ...

Tomáš Pech

 

V březnu 2020 jsem zaregistroval rekonstrukci mostu v Měchenicích. Nepřetržitá výluka začala 1. 8. Teprve 12. 8. jsem si všiml likvidace části mostu přes silnici. Od stavbyvedoucího jsem obdržel svole ...

Tomáš Pech

 

K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Praha-Modřany

Historie nádraží

Železniční stanice Modřany byla konečnou původní trati Nusle - Modřany, jejíž stavba začala v létě roku 1881 a již v listopadu stejného roku zde začala fungovat nákladní doprava. Trať provozovala společnost České obchodní dráhy, která od 1. března 1882 zavedla na trati i osobní dopravu. Trať byla (a dosud je) jednokolejná a jejím účelem byla doprava řepy do modřanského cukrovaru a odvoz výrobků z cukrovaru. Cukrovar se tak touto tratí napojil ve Vršovicích na hlavní železniční tratě, což mu pomohlo v silné konkurenci, která v tomto odvětví tehdy byla. Samotné Modřany byly tehdy pouze nevýznamnou obcí, co ... odkaz na celý text.

Kolejiště stanice

Zatopená modřanská stanice
Zatopená modřanská stanice
14. 8. 02 | Jana Běhounková
Zatopená modřanská stanice
Zatopená modřanská stanice
14. 8. 02 | Jana Běhounková
Zatopená modřanská stanice
Zatopená modřanská stanice
14. 8. 02 | Jana Běhounková
Vjezdové návěstidlo L - od Zbraslavi
Vjezdové návěstidlo L - od Zbraslavi
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Provizorní odj. návěstidla do Braníka
Provizorní odj. návěstidla do Braníka
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Dříve tu býval přejezd do cukrovaru
Dříve tu býval přejezd do cukrovaru
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Zleva kolej - č. 9a, č. 1a, vlečka
Zleva kolej - č. 9a, č. 1a, vlečka
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Zbraslavské zhlaví stanice a přejezd
Zbraslavské zhlaví stanice a přejezd
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Zbraslavské zhlaví od přejezdu
Zbraslavské zhlaví od přejezdu
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Zbraslavské zhlaví od přejezdu
Zbraslavské zhlaví od přejezdu
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Odjezdová návěstidla na Zbraslav
Odjezdová návěstidla na Zbraslav
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Výkolejka na manipulační koleji č. 6
Výkolejka na manipulační koleji č. 6
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Kolejiště stanice od Komořan
Kolejiště stanice od Komořan
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Kolejiště stanice směrem na Braník
Kolejiště stanice směrem na Braník
31. 1. 08 | Mirek Kočovský
Zprovozňování provizorního zab. zař.
Zprovozňování provizorního zab. zař.
31. 1. 08 | Mirek Kočovský
Návěstidlo Se4 na branickém zhlaví
Návěstidlo Se4 na branickém zhlaví
22. 3. 08 | Tonda Červeň
Výhybka č. 12 a kolejiště stanice
Výhybka č. 12 a kolejiště stanice
22. 3. 08 | Tonda Červeň
Výhybka č. 10 na zbraslavském zhlaví
Výhybka č. 10 na zbraslavském zhlaví
22. 3. 08 | Tonda Červeň
Vjezdové návěstidlo L od Zbraslavi
Vjezdové návěstidlo L od Zbraslavi
22. 3. 08 | Tonda Červeň
Náv. Se2 na zbraslavském zhlaví
Náv. Se2 na zbraslavském zhlaví
22. 3. 08 | Tonda Červeň
Zbraslavské zhlaví stanice
Zbraslavské zhlaví stanice
22. 3. 08 | Tonda Červeň
Km 12,700 ve stanici Modřany
Km 12,700 ve stanici Modřany
9. 10. 10 | Roman Šebek
Km 39,200 v Praze Modřanech
Km 39,200 v Praze Modřanech
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Km 39,200 v Praze Modřanech
Km 39,200 v Praze Modřanech
20. 9. 07 | Jakub Džurný
Km 39,200 v Praze Modřanech
Km 39,200 v Praze Modřanech
20. 9. 07 | Jakub Džurný

Komentáře 

K článku je celkem 15 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE

Přidat komentář

Jestliže jste po přečtení článku zjistili, že víte o dané problematice více, velice nás potěšíte tím, že svůj příspěvek vložíte do komentářů pod článek nebo nás rovnou kontaktujete. Můžeme tak postupně články doplňovat a upřesňovat. Za všechny podněty předem děkujeme.

Vaše zpráva – povinný údaj

Jméno – povinný údaj

Email

Smažte slovo "SPAM" – jinak se zpráva neodešle
   

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM