Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Vlastějovice
Historie stavby tratěKonec 19. století lze považovat za dobu, kdy byla v českých zemích dokončena výstavba hlavních železničních tratí. Posázaví bylo na tyto tratě napojeno v obci Čerčany (dnešní trať Praha – České Budějovice) a Světlá nad Sázavou (dnešní trať Kolín – Havlíčkův Brod). Posázavské lokality v okolí těchto tratí již tehdy pocítily výhody železničního spojení. Proto se nebylo čemu divit, že když byl dne 17. prosince 1892 schválen zákon č. 8 o státní podpoře a zvelebování železnic nižšího řádu, snažila se řada svazků obcí a podniků o výstavbu tratě do své lokality. Pro mnoho podniků to byla v podstatě záchrana ... odkaz na celý text. Kolejiště staniceLedečské zhlaví focené od přejezdu 24. 7. 05 | Martin Hrubeš Kolejiště stanice focené od přejezdu 24. 7. 05 | Martin Hrubeš Zručské zhlaví focené z mostu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Výhybky na zručském zhlaví stanice 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Zručské zhlaví a most přes Sázavu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Stanice focená od zručského zhlaví 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Kolejiště stanice před nádr. budovou 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Kolejiště z rampy kamenolomu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Nepoužívané násypky kamenolomu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Výhybka č. 1 na led. zhlaví stanice 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Kusá kolej pod násypkou lomu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Naviják na koleji kamenolomu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Ledečské zhlaví stanice 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Nepoužívané násypky kamenolomu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Nepoužívané násypky kamenolomu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Předvěst PřL - ze směru od Ledče 21. 6. 08 | Jakub Džurný Zručské zhlaví - výhybky 4 a 5 6. 6. 10 | Jakub Džurný Zručské zhlaví - výhybky 4 a 4a 6. 6. 10 | Jakub Džurný Manipulační koleje 4 a 6 (kusá) 6. 6. 10 | Jakub Džurný Výkolejky DVk1 a DVk2 na vlečce 6. 6. 10 | Jakub Džurný Zručské zhlaví - výhybky 4 a 5 11. 6. 10 | Jakub Džurný Přejezd ve stanici u zhlaví na Ledeč 5. 6. 04 | Daniel Buchtela Přejezd ve stanici u zhlaví na Ledeč 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Přejezd ve stanici u zhlaví na Ledeč 28. 7. 05 | Daniel Buchtela Přejezd ve stanici u zhlaví na Ledeč 11. 6. 10 | Jakub Džurný Vlastějovice - plošina údržby tunelu 22. 6. 08 | Bohumil Skála Vlastějovice - plošina údržby tunelu 22. 6. 08 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 6 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |