Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
![]() Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Vlastějovice
Historie stavby tratěKonec 19. století lze považovat za dobu, kdy byla v českých zemích dokončena výstavba hlavních železničních tratí. Posázaví bylo na tyto tratě napojeno v obci Čerčany (dnešní trať Praha – České Budějovice) a Světlá nad Sázavou (dnešní trať Kolín – Havlíčkův Brod). Posázavské lokality v okolí těchto tratí již tehdy pocítily výhody železničního spojení. Proto se nebylo čemu divit, že když byl dne 17. prosince 1892 schválen zákon č. 8 o státní podpoře a zvelebování železnic nižšího řádu, snažila se řada svazků obcí a podniků o výstavbu tratě do své lokality. Pro mnoho podniků to byla v podstatě záchrana ... odkaz na celý text. Nádražní budovy
Výpravní budova focená od silnice 5. 6. 04 | Daniel Buchtela
Výpravní budova focená z kolejiště 28. 7. 05 | Daniel Buchtela
Zastřešení u nádražní budovy 28. 7. 05 | Daniel Buchtela
Skladiště u nádražní budovy 28. 7. 05 | Daniel Buchtela
Výpravní budova ze severu 28. 7. 05 | Daniel Buchtela
Pravé křídlo nádražní budovy 1. 6. 08 | Jakub Džurný
Pravé křídlo nádražní budovy 21. 6. 08 | Jakub Džurný
Nádražní budova focená od silnice 21. 6. 08 | Jakub Džurný
Nádražní budova ze zručské strany 21. 6. 08 | Jakub Džurný
Výpravní budova 6. 6. 10 | Jakub Džurný
Výpravní budova a záchody 24. 2. 11 | Jakub Džurný
Nádražní budova a odstavený vagon 28. 7. 05 | Daniel Buchtela
Bývalý vagon u zručského zhlaví 21. 6. 08 | Jakub Džurný
Bývalý vagon u zručského zhlaví 21. 6. 08 | Jakub Džurný
Staré záchody u nádražní budovy 5. 6. 04 | Daniel Buchtela
Staré záchody u nádražní budovy 5. 6. 04 | Daniel Buchtela
Staré záchody u nádražní budovy 28. 7. 05 | Daniel Buchtela
Staré záchody u nádražní budovy 27. 2. 10 | Jakub Džurný
Staré záchody u nádražní budovy 24. 2. 11 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 6 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
![]() This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |