Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Dolní Břežany-Jarov
Výletní místo kousek za PrahouŽelezniční trať přes Jarov byla budována v rámci 39,6 kilometrů dlouhého úseku z Modřan do Dobříše. Stavba úseku byla zadána v listopadu 1895, přičemž k uvedení do provozu došlo 22. září 1897. Stavba tratě z Modřan do Vraného probíhala rychle a celkem bez problémů, jelikož se zde nenacházely téměř žádné výraznější překážky pro stavbu. Tou byl až skalnatý masiv u Jarova, kterým musel být proražen 390 metrů dlouhý tunel. Současně se stavbou tratě byla před zmiňovaným Jarovským tunelem ze směru od Zbraslavi vybudována m ... odkaz na celý text. Železniční zastávkaNa zastávce stojí vlak do Prahy 17. 5. 03 | Petr Sporer Dřevěný přístřešek pro cestující 6. 10. 03 | František Nyklíček Trosky dřevěné čekárny 30. 1. 07 | Mirek Kočovský Trosky čekárny po noční vichřici 30. 1. 07 | Mirek Kočovský Následky vichřice z 18. na 19. 1. 07 30. 1. 07 | Mirek Kočovský Trosky dřevěné čekárny 30. 1. 07 | Mirek Kočovský Trosky dřevěné čekárny 30. 1. 07 | Mirek Kočovský Plocha po staré dřevěné čekárně 27. 4. 07 | Jakub Džurný Zděná budova zastávky 18. 11. 07 | Jakub Džurný Nový plechový přístřešek 18. 11. 07 | Jakub Džurný Nový plechový přístřešek 18. 11. 07 | Jakub Džurný Zastávka a kamenolom z Homole 12. 4. 03 | Petr Sporer Nástupiště od přejezdu u tunelu 4. 3. 06 | Mirek Kočovský Nástupiště od přejezdu u tunelu 27. 4. 07 | Jakub Džurný Nástupiště od přejezdu u tunelu 15. 5. 08 | Jakub Džurný Km 33,676 na Jarově 24. 3. 06 | Mirek Kočovský Km 33,676 na Jarově 27. 4. 07 | Jakub Džurný Km 33,961 na Jarově 27. 4. 07 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 20 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |