Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Chrást nad Sázavou
Historie zastávkyKdyž před více než 100 lety probíhalo plánování trasy posázavské železnice, nevěnoval nikdo pozornost malé vesnici nad řekou Sázavou ležící mezi Týncem a Krhanicemi. Je to celkem logické, jelikož tato vesnice s kostelem, mlýnem a několika domky neměla pro železnici žádný významný potenciál. Nebyl zde žádný průmysl a ani pro přepravu osob nebyla vesnice zajímavá. Při realizaci železnice nová trať Chrást protnula zářezem, vysokým náspem s jedním kamenným mostem (přes místní cestu) a propustkem (přes místní potok) a několika přejezdy. Jelikož význam vesnice byl pro železnici zanedbatelný, nebyla zde vystav ... odkaz na celý text. Železniční zastávkaZděná budova zastávky 27. 8. 05 | Jan Kužílek Zděná budova zastávky 27. 8. 05 | Jakub Džurný Zděná budova zastávky 28. 4. 07 | Jakub Džurný Zděná budova zastávky 27. 10. 07 | Jakub Džurný Zděná budova zastávky 27. 10. 07 | Jakub Džurný Zděná budova zastávky 27. 10. 07 | Jakub Džurný Zděná budova zastávky 27. 10. 07 | Jakub Džurný Interiér budovy zastávky 27. 10. 07 | Jakub Džurný Interiér budovy zastávky 27. 10. 07 | Jakub Džurný Opravená budova zastávky 17. 8. 14 | Jakub Džurný Opravená budova zastávky 25. 5. 14 | Jakub Džurný Budovy na zastávce v Chrástu 7. 4. 18 | Jakub Džurný Interiér budovy zastávky 7. 4. 18 | Jakub Džurný Interiér budovy zastávky 7. 4. 18 | Jakub Džurný Nástupiště zastávky od Týnce 1. 5. 04 | Bohumil Skála Nástupiště zastávka a přejezd 1. 5. 04 | Bohumil Skála Nástupiště zastávky od Krhanic 27. 8. 05 | Jan Kužílek Nástupiště zastávky od Krhanic 28. 4. 07 | Jakub Džurný Nástupiště zastávky od Krhanic 25. 5. 14 | Jakub Džurný Výstavba nového nástupiště 18. 10. 15 | Jiří Mezera Nové nástupiště a budova zastávky 7. 4. 18 | Jakub Džurný Nové nástupiště zastávky 7. 4. 18 | Jakub Džurný Nové nástupiště zastávky 7. 4. 18 | Jakub Džurný Propustek v km 11,300 v Chrástu 28. 4. 07 | Jakub Džurný Propustek v km 11,300 v Chrástu 7. 4. 18 | Jakub Džurný Propustek v km 11,300 v Chrástu 7. 4. 18 | Jakub Džurný KomentářeK článku je celkem 6 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |