Na tom přejezdu pak dali novou 71čku s podstavcem a boční 71čkou a nyní tam jsou plasty Peca Vlaky
Dobrý večer, měl bych zájem o DVD Posázavského pacifiku, které z nich by se dalo koupit. Děkuji za odpověď. Jaroslav Hais
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
chodil jsem do školy v podzamčí jak se nekdopta je mi 79 let ale hodne pamatuji s PC neumim pracovat spise telefonem 607172382 stehlik jan
Takže přátelé na Dobříši bude v říjnu 2020 zprovozněno RZZ ESA s JOP, stařičké ústřední mechanické stavědlo uvedené do provozu v roce 1976 půjde na věčný odpočinek a nahradí ho moderní počítač. Luboš
Dneska jsem ve svých 46+ letech zjistil, co je to "odvratná výhybka", u vás jsem na fotce viděl i jak vypadá. Díky. Egi
Diskuze o tratích Posázavského pacifiku. Měchenice
Stručný popis nádražíŽelezniční stanice Měchenice je malé nádraží, které disponuje třemi průběžnými kolejemi. V areálu stanice je zachovalá vodárna, která sloužila k dozbrojování parních lokomotiv. Stanice se nalézá na okraji stejnojmenné obce. Obec Měchenice je nevelká obec, která má rekreační charakter. V jejím okolí se nachází chatové osady. Stávající název obce je část původního názvu Trnová-Měchenice. Ten vznikl jako složenina ze jména obce Měchenice a Trnová, která je vzdálena asi dva kilometry. Měchenický ocelový mostPodnikatelství staveb Ing. Os ... odkaz na celý text. Staré fotografie a pohledniceMěchenice u Davle 1933 | archiv Jakub Džurný Měchenice a Bojovský potok archiv Jakub Džurný Reprodukce staré pohlednice archiv Tomáš Kaňka Vpravo dole je vidět část nádraží archiv Jakub Džurný Reprodukce staré pohlednice archiv Jakub Džurný Pohlednice s budovami u nádraží archiv Jakub Džurný Km 29,350 Měchenice - Skochovice 1896 | archiv Bohuslav Čadil Stavba měchenického mostu 1896 | archiv Bohuslav Čadil Měchenický most na starém pohledu 1927 | archiv Tomáš Kaňka Měchenický most a nádraží 1935 | archiv Tomáš Kaňka Provizorní měchenický most 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Zvedání měchenického mostu 1935 | archiv Ladislav Ryšánek Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Stavba mostního provizoria 1935 | archiv Bohuslav Čadil Pohlednice ze stavby provizoria 1935 | archiv Jakub Džurný Pohlednice ze stavby provizoria 1935 | archiv Jakub Džurný Pohlednice ze stavby provizoria 1935 | archiv Jakub Džurný Zatěžkávací zkouška provizoria 1936 | archiv Jakub Džurný Vypuštěná přehrada pod mostem 1961 | archiv Ladislav Ryšánek KomentářeTomáš Pech / 15.8.2020 - 06:08 Měchenice jsou zcela bez provozu. Výluka 1. 8. až 14. 10. je ve stylu pražské MHD bez náhradní dopravy. Naštěstí jsem přešel z železnice na auto už při obdobné výluce 2002. Tenkrát měly výluku i autobusy. Ještě by mohla být uzavřena silnice do Měchenic jako 13. a 14. 6. 2002. Tomáš Pech / 12.8.2020 - 21:08 V březnu 2020 jsem zaregistroval rekonstrukci mostu v Měchenicích. Nepřetržitá výluka začala 1. 8. Teprve 12. 8. jsem si všiml likvidace části mostu přes silnici. Od stavbyvedoucího jsem obdržel svolení k fotografování. Na snímcích nesmí být rozeznatelné tváře a není přístup na konstrukci mostu. Fotky jsem vystavil na Rajčeti https://tompe.rajce.idnes.cz/Trat_210_cast_3 . Honza P. / 6.11.2019 - 12:11 V plánu je bohužel zbouraní vodárny. Ondřej R. / 15.3.2016 - 10:03 V pátek 11.3.2016 ve 13:00 byla v Měchenicích aktivována nová světelná návěstidla a dálkové řízení z Vraného nad Vltavou. Dosloužily zde tedy definitivně mechanická návěstidla i předvěsti a v pondělí 14.3 byly uřezány a sneseny. Tomáš Pech / 29.10.2014 - 06:10 V Měchenicích byla odstraněna manipulační kolej blíže ke staniční budově a rozšiřuje se nástupiště u dopravní koleje. Kusá manipulační kolej na opačné straně zůstává. Tomáš Pech / 14.4.2014 - 08:04 Zaregistroval jsem likvidaci budovy traťovky. Občas se na nádraží podívám, ale teprve po dvanácti letech jsem ho použil jako cestující. Prodej jízdenek je už zrušen. Místo čekárny pro cestující je pelech pro psy. Přidat komentář!!!POZOR!!! - KOMENTÁŘE JSOU DOČASNĚ ZABLOKOVÁNY - !!!POZOR!!!
Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM |