Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka
Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka Stará jízdenka

Dobrý den, můžete mi, prosím, sdělit, které nádraží bylo užíváno v roce 1919? A ještě smělejší prosba - nemohl byste mi poskytnout dobovou fotografii tohoto nádraží? Chystáme výstavu o kresbách hudeb ...

Monika Holá

 

Dobrý den, stačí jít po žluté značce mezi Prosečnicemi a myslivnou Horní Požáry. Pod Vlčí roklí je rybníček,po jeho hrázi vede lesní cesta, opár desítkách metrů je deponie odpadu z lomu(kamenů) tamved ...

Pavel Borský

 

Pocházím z Kamenného Přívozu a můj děda v okolních lomech pracoval. Po velkém hledání se mi podařilo najít lom Doubí, avšak dosud nevím, kde je lom Borovíčko. Můžete mi napsat, jak se k němu dostanu. ...

Antonín Stára

 

https://www.trampsky-magazin.cz/blog/legendarni-hospoda-u-starce-uz-neni-zavrena-748.html

Marty

 

Chtěla bych vám moc poděkovat, jelikož vaše fotografie udělaly velkou radost mé 96ti leté pratetě, která v tomto sanatoriu byla ve službě od roku 1938 a stále na to vzpomíná a díky vašim fotografiím s ...

Hana Krůčková

 

Dobry den, jak se dozvim ktery ze spoju mezi Cercanami a Ceskym Sternberkem jsou s historickou lokomotivou? Dekuji Jan Komarek

Jan Komarek

 

K-report

Diskuze o tratích Posázavského pacifiku.

Čerčany

Dráha císaře Františka Josefa

Druhá polovina 19. století znamenala pro Čerčany velký zlom. Zdejší malou obec, která měla tehdy necelé tři desítky domů, mlýn a panský dvůr, měla protnout nově vyprojektovaná železniční trať z Prahy do Českých Budějovic. Projektů na stavbu dráhy bylo několik v různém trasování, avšak nikdy nedošlo k jejich realizaci, jelikož existovala řada méně náročných projektů a tak se investoři soustředili převážně na ně. Jedním z uvažovaných projektů byla například stavba hlavní tratě z Prahy do Vídně společnosti „Severní dráha císaře Ferdinanda“ (Kaiser Ferdinands-Nordbahn – KFNB), která byla nakonec vys ... odkaz na celý text.

Kolejiště, přejezdy, vlečka ŽPSV

Kolejiště a provozní budovy
Kolejiště a provozní budovy
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Kusá kolej pro vlaky na Zruč n. Sáz.
Kusá kolej pro vlaky na Zruč n. Sáz.
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Kolejiště u senohrabského zhlaví
Kolejiště u senohrabského zhlaví
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Návěstidla na senohrabském zhlaví
Návěstidla na senohrabském zhlaví
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Zhlaví směrem na Kácov
Zhlaví směrem na Kácov
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Kolejiště před nádražní budovou
Kolejiště před nádražní budovou
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Senohrabské zhlaví a stavědlo č. 2
Senohrabské zhlaví a stavědlo č. 2
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Senohrabské zhlaví stanice
Senohrabské zhlaví stanice
2. 5. 03 | Daniel Buchtela
Celkový pohled na stanici
Celkový pohled na stanici
28. 10. 05 | Mirek Kočovský
Předvěst vjezdového náv. PřTL
Předvěst vjezdového náv. PřTL
5. 3. 2006 | Mirek Kočovský
Vjezdové návěstidlo TL - od Týnce
Vjezdové návěstidlo TL - od Týnce
14. 4. 07 | Mirek Kočovský
Kolejiště u senohrabského zhlaví
Kolejiště u senohrabského zhlaví
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Kolejiště u senohrabského zhlaví
Kolejiště u senohrabského zhlaví
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Odjezdová návěstidla na Senohraby
Odjezdová návěstidla na Senohraby
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Rekonstrukce kolejiště stanice
Rekonstrukce kolejiště stanice
21. 3. 09 | Mirek Kočovský
Rekonstrukce kolejiště stanice
Rekonstrukce kolejiště stanice
21. 3. 09 | Mirek Kočovský
Reko. kolejiště u výpravní budovy
Reko. kolejiště u výpravní budovy
21. 3. 09 | Mirek Kočovský
Rekonstrukce železniční stanice
Rekonstrukce železniční stanice
21. 3. 09 | Mirek Kočovský
Rekonstrukce železniční stanice
Rekonstrukce železniční stanice
21. 3. 09 | Mirek Kočovský
Manipulační koleje a kolej do depa
Manipulační koleje a kolej do depa
21. 3. 09 | Mirek Kočovský
Senohrabské zhlaví stanice
Senohrabské zhlaví stanice
25. 3. 09 | Mirek Kočovský
Zhlaví směrem na Kácov
Zhlaví směrem na Kácov
27. 3. 09 | Jakub Džurný
Nová ostrovní nástupiště
Nová ostrovní nástupiště
22. 8. 10 | Jakub Džurný
Vlečka ŽPSV - kolej do stanice
Vlečka ŽPSV - kolej do stanice
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Vlečka ŽPSV - kolej do stanice
Vlečka ŽPSV - kolej do stanice
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Areál ŽPSV s lokomotivou 700.665
Areál ŽPSV s lokomotivou 700.665
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Vjezdová vrata na vlečku ŽPSV
Vjezdová vrata na vlečku ŽPSV
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Vlečka ŽPSV - kolej do stanice
Vlečka ŽPSV - kolej do stanice
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Vlečka ŽPSV - kolej ze stanice
Vlečka ŽPSV - kolej ze stanice
15. 4. 07 | Jakub Džurný
Přejezd v km 65,331 v Čerčanech
Přejezd v km 65,331 v Čerčanech
15. 4. 07 | Jakub Džurný

Komentáře 

K článku je celkem 3 komentářů >>> ZOBRAZIT KOMENTÁŘE

Přidat komentář

Jestliže jste po přečtení článku zjistili, že víte o dané problematice více, velice nás potěšíte tím, že svůj příspěvek vložíte do komentářů pod článek nebo nás rovnou kontaktujete. Můžeme tak postupně články doplňovat a upřesňovat. Za všechny podněty předem děkujeme.

Vaše zpráva – povinný údaj

Jméno – povinný údaj

Email

Smažte slovo "SPAM" – jinak se zpráva neodešle
   

Spolupracovníci: Bodlák Vilém, Buchtela Daniel, Dolejší František, Fořt Jan, Hrubeš Martin, Křivánek Tomáš, Kočovský Mirek, Nyklíček František, Mykl Tomáš, Pospíšil Lubor, Procházka Tomáš, Sporer Petr, Šebek Roman, Šmejkal Alexandr, Autorská práva ke všem fotografiím a textům mají jejich autoři. Webmaster: Džurný Jakub. Poděkování: Martin Navrátil
Kontakt na autory webu
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License
Prezentace starých mapových děl z území Čech, Moravy a Slezska | Projekt NIKM